Subject: Kohtumine
From: Jõesaar, Kristina <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 10:33:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Pöördun Teie poole Hollandi saatkonnast seoses suursaadiku hr. Sander van
der Sluis sooviga kokku leppida kohtumine hr. Erkki Keldoga. Kohtumisel
saadaks suursaadikut meie saatkonna töötaja pr. Kadri Pedas.

Pakuksin siinkohal mõned võimalikud kuupäevad, mis võiksid sobida:

29.10 kell 10.00

30.10 kell 16.00

6.11 kell 9.30

Ette tänades,

Kristina Jõesaar

Management Assistant

........................................................................
Embassy of the Kingdom of the Netherlands
Skyon | Maakri 30 | 10145 | Tallinn | Estonia
........................................................................

M   (+372) 5303 3108

E     <mailto:[email-masked]> [email-masked]

I      <https://www.netherlandsworldwide.nl/> www.netherlandsworldwide.nl
|  <https://www.netherlandsandyou.nl/web/estonia/about-us>
www.netherlandsandyou.nl

FB   <http://www.facebook.com/DutchEmbassyEstonia>
www.facebook.com/DutchEmbassyEstonia
………………………………………………………………………………………………

P Help save paper - do you really need to print this email?

  _____

Help save paper! Do you really need to print this email?

Dit bericht kan informatie bevatten die niet voor u is bestemd. Indien u
niet de geadresseerde bent of dit bericht abusievelijk aan u is
toegezonden, wordt u verzocht dat aan de afzender te melden en het bericht
te verwijderen. De Staat aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade, van
welke aard ook, die verband houdt met risico's verbonden aan het
elektronisch verzenden van berichten.

This message may contain information that is not intended for you. If you
are not the addressee or if this message was sent to you by mistake, you
are requested to inform the sender and delete the message. The State
accepts no liability for damage of any kind resulting from the risks
inherent in the electronic transmission of messages.